مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-03حوادث

رهایی محکوم به قصاص پس از 10 سال حبس


معاون توسعه حل اختلاف کردستان از سازش دومین پرونده قتل در دادگستری استان در سال جاری و با میانجی گری اعضای شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندانیان سنندج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهادر اسدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با میانجی گری اعضای شعبه ویژه شورای حل اختلاف ویژه زندانیان سنندج در جلب رضایت خانواده اولیای دم، پرونده قصاص نفس مددجوی زندانی به صلح و سازش انجامید و زندانی پس از تحمل 10 سال حبس از زندان آزاد شد.

وی در خصوص جزییات این پرونده افزود: در سال 1391 بر اثر نزاع دو دوست قدیمی در شهرستان سنندج یک مورد قتل حادث و پس از دستگیری قاتل و طی مراحل دادرسی در نهایت رأی به قصاص قاتل در شعبه دادگاه کیفری یک استان کردستان صادر شد.

اسدی خاطرنشان کرد: با دستور دادستان سنندج پرونده مذکور به شعبه ویژه زندان شوراهای حل اختلاف شهرستان سنندج جهت صلح و سازش ارجاع شد که با تلاش های شبانه روزی اعضای شعبه و برگزاری جلسات متعدد با خانواده اولیای دم، در نهایت پرونده با اصلاح ذات البین مختومه شد.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کردستان با قدردانی از زحمات اعضای شورای حل اختلاف سنندج و سایر معتمدین و متنفذین محلی در فراهم کردن زمینه جلب رضایت اولیای دم پرونده قتل عمد موصوف، بیان داشت: با توجه به حضور روحانیت معزز در ترکیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی محکوم به قصاص پس از 10 سال حبس

رهایی محکوم به قصاص پس از 10 سال حبس