مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-03سياسي

کتاب تبلیغی «ازدحام تن ها، اجتماع دل ها» ویژه ماه محرم منتشر شد


کتاب تبلیغی «ازدحام تن ها، اجتماع دل ها» با همکاری «موسسه تخصصی امیر بیان» با موضوع مسئولیت پذیری اجتماعی در 11 مجلس برای استفاده مبلغین و سخنرانان در ماه محرم و صفر منتشر شد.

- کتاب تبلیغی ازدحام تن ها، اجتماع دل ها با همکاری موسسه تخصصی امیر بیان با موضوع مسئولیت پذیری اجتماعی در 11 مجلس برای استفاده مبلغین و سخنرانان در ماه محرم و صفر منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، کتاب تبلیغی ازدحام تن ها، اجتماع دل ها با همکاری واحد راهبری محتوایی اداره امور مبلغین و مؤسسه تخصصی امیر بیان منتشر شد.

این کتاب، محتوایی تبلیغی است برای ایام محرم که در اختیار سخنرانان و مبلغین قرار داده شده است.

کتاب ازدحام تن ها، اجتماع دل ها در مدت حدود 4 ماه، با موضوع مسئولیت پذیری توسط پژوهشگرانی که همگی سابقه طولانی مدت در تولید محتوای تبلیغی و نویسندگی متن منبر را در کارنامه دارند، نوشته شده است.

همچنین گروهِ نویسندگان از نظرات تخصصی اساتید برجسته حوزه تبلیغ از جمله حجج الاسلام عالی، میرباقری و طائب در نوشتن و جمع آوری این کتاب بهره بردند.

محتوای موضوعی این کتاب بر محور مسئولیت پذیری اجتماعی است، و در 11 مجلس آماده شده است، موضوعات این مجالس عبارتند از: مجلس 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب تبلیغی «ازدحام تن ها، اجتماع دل ها» ویژه ماه محرم منتشر شد

کتاب تبلیغی «ازدحام تن ها، اجتماع دل ها» ویژه ماه محرم منتشر شد