مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-03سياسي

تقدیر استاندار ایلام از زائران و خادمین اربعین حسینی


استاندار ایلام در پیامی به شرح زیر از تلاش های خستگی ناپذیر زائران و خادمین اربعین حسینی علیه السلام تقدیر و تشکر کرد.

- بسم الله الرحمن الرحیم حب الحسین یجمعنا بار دیگر اربعین پیام آور وحدت میان مسلمین جهان شد و کربلا کعبه دلهای عاشق گردید و موج عالم گیر کرونا هم نتوانست سد راه دلدادگان اربعین حسینی شود.

آری اربعین 1400 با وصف آنکه در یک شرایط خاص رقم خورد اما با جلوه های کم نظیری مواجه شد و خیل عظیم عاشقان به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مراسم امسال را پرشکوه تر از سالیان گذشته نمود.

و در اینجا ایلام مرز عشق و دلدادگی و پایتخت خادمین اربعین حسینی علیه السلام و مهران دروازه عتبات عالیات مردم و مسئولان با تلاش شبانه روزی باز توانستند چون سال های گذشته میزبان شایسته ای برای زائران سرور و سالار شهیدان باشند.

اینک که در پرتو عنایات و الطاف بیکران الهی، ارشادات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهتمام جدی رییس جمهور محترم، وزیر محترم کشور، رییس محترم ستاد مرکزی اربعین کشور با وحدت و همدلی مردم و مسئولان و دست اندرکاران، راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) با حضور شورانگیز شیفتگان و دلدادگان آن امام همام در اوج عزت، عظمت، کرامت و امنیت برگزار شد؛ خداوند قادر متعال را بابت این حماسه بی بدیل شاکر و سپاسگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر استاندار ایلام از زائران و خادمین اربعین حسینی

تقدیر استاندار ایلام از زائران و خادمین اربعین حسینی