مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-03ورزشي

استقبال کم از ریاست در فدراسیون ها/قوانین دست و پاگیر یا ارزیابی؟


فرآیند انتخاباتی در برخی فدراسیون ها در حالی آغاز شده که تا به امروز کمتر فرمی بابت نام نویسی کاندیداهای ریاست نهایی و ارائه شده؛ مشخص نیست قوانین دست و پاگیر دلیل آن است یا ارزیابی شرایط؟ - خبرنگار مهر ، دور جدید انتخابات فدراسیون های ورزشی و نام نویسی از کاندیداهای آنها بعد از سه ماه وقفه از شنبه گذشته (3 مهرماه) به طور همزمان با بوکس، ورزش های نابینایان وکم بینایان، اسکیت، کبدی، بسکتبال و کوهنوردی آغاز شد.

این روند برای سه فدراسیون تیراندازی (سه شنبه 6 مهرماه) و شنا، شیرجه و واترپلو و تکواندو (چهارشنبه 7 مهرماه) هم آغاز شده است.

در این میان علاوه بر اسکیت و تیراندازی که دوره ریاست بهمن محمدرضایی و علی دادگر در آنها پیش از این تمام شده بود (13 و 20 تیرماه)، سایر فدراسیون ها طی ماه های آینده با اتمام دوره مواجه می شوند اما وزارت ورزش طبق آیین نامه جدید روند انتخاباتی آنها را پیش از اتمام دوره آغاز کرد تا به برگزاری به موقع مجامع شان کمک کند.

استقبال کم از ریاست طبق آیین نامه شرایط اختصاصی نامزدهای دارای وثاقت و امانت، نحوه ثبت نام و رای گیری برای داوطلبان پست های هیات رییسه فدراسیون های ورزشی مهلت نام نویسی از متقاضیان ریاست در فدراسیون ها به مدت 10 روز کاری ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال کم از ریاست در فدراسیون ها/قوانین دست و پاگیر یا ارزیابی؟

استقبال کم از ریاست در فدراسیون ها/قوانین دست و پاگیر یا ارزیابی؟