مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-03اقتصادي

محصولات استراتژیک ظرفیتی برای جذب گردشگر به خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه محصولات استراتژیک را می توان تبدیل به قطب گردشگری کرد افزود: از این ظرفیت می توان بیشترین بهره برداری را داشت بنابراین در این زمینه طراحی لازم انجام و ساز و کار تهیه شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان خراسان جنوبی که در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: این موضوع از چند وقت پیش مورد تاکید قرار گرفته اما هنوز اقدام خاصی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی تاکید کرد: این واحدهای لبنی تجمیع شود یا چند واحد خوب آن مجدد به چرخه تولید بازگردد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر سرمایه گذار این واحدها به هر نحو تمایل به راه اندازی مجدد واحد تولیدی ندارد هیچ اشکالی ندارد که واحد زیرمجموعه یکی از واحدهای فرآوری لبنی کشوری شود و با برند آنها کار کند.

وی اظهار داشت: در صورتی که واحدهای تعطیل لبنیاتی استان تجمیع یا چند واحد آن راه اندازی شود یا توسعه یابد بدون شک مشکل محصولات لبنی استان رفع می شود.

ملانوری گفت: تاکید داریم در جلسه ای با حضور سرمایه گذاران این واحدها مشکلات مطرح و تعیین تکلیف نهایی شود اما اگر واحد تولیدی تمایل به راه اندازی مجدد ندارد نیاز به بحث و بررسی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات استراتژیک ظرفیتی برای جذب گردشگر به خراسان جنوبی

محصولات استراتژیک ظرفیتی برای جذب گردشگر به خراسان جنوبی