مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-03سياسي

نیروی انتظامی مأمن و ملجأ مردم است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، گفت: نیروی انتظامی مأمن و ملجأ مردم است و مردم به آنان اطمینان دارند.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، گفت: نیروی انتظامی مأمن و ملجأ مردم است و مردم به آنان اطمینان دارند.

محمدابراهیم زارعی، امروز در جلسه برنامه ریزی و تدوین فعالیت ها و اقدامات متناسب با گرامیداشت هفته ناجا، زحمات نیروی انتظامی در اجرای مصوبات ستاد کرونا را شایسته تقدیر دانست و اظهار کرد: شما حافظ امنیت شهری و مرزی هستید و آنچه اهمیت دارد تلاش شما برای جلوگیری از آسیب ها و ناامنی ها است.

وی با تاکید برضرورت آموزش مداوم و پایدار در راستای آگاهی بخشی به جامعه، عنوان کرد: باید با آسیب شناسی، میزان اثربخشی آموزش ها را بسنجیم و به یاد داشته باشیم همه ما همیشه نیازمند آموزش های جدید، مرتبط و مناسب هستیم.

زارعی در ادامه، مردم را عدالت جو، امنیت خواه، قدردان، احترام طلب، تحول خواه و تطبیق گر عنوان کرد و از زحمتکشان نیروی انتظامی خواست این ویژگی ها را به عنوان مطالبه مردم از آنان، مدنظر داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، افزود: ناجا ماموریت های مختلفی دارد، از مرز گرفته تا مسائل اجتماعی، فرهنگی و بخشی از هرآنچه که در جامعه وجود دارد، به نیروی انتظامی بازمی گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی مأمن و ملجأ مردم است

نیروی انتظامی مأمن و ملجأ مردم است