مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-03بين الملل

مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ادعاها علیه تهران را رد کرد


مدیر اداره کل اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی ادعاهای پیشین دیگر مقام های صهیونیست درباره فاصله اندک جمهوری اسلامی ایران با ساخت بمب اتم را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقام های رژیم صهیونیستی در تریبون های مختلف با اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران، مدعی می شدند که ایران فاصله ای تا ساخت بمب اتم ندارد و این در حالی بود که مقام های جمهوری اسلامی ایران بارها تأکید کرده بودند که طبق فتوای مقام معظم رهبری، ساخت هرگونه سلاح اتمی در تضاد با اصول اسلامی است و حرام است و ایران به هیچ عنوان به دنبال چنین تسلیحاتی نیست.

با این حال این بار خود صهیونیست ها نیز ادعاهای خود علیه جمهوری اسلامی را رد کرده اند.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، تمیر هایمن مدیر اداره کل اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی طی مصاحبه با خبرگزاری والا به طور علنی اعلام کرد که تهران به هیچ عنوان به سطح اورانیوم غنی شده مورد نیاز برای ساخت یک سلاح اتمی نزدیک نشده است.

این مقام رژیم صهیونیستی همچون دیگر مقام های این رژیم از غنی سازی اورانیوم ایران ابراز نگرانی کرد و گفت علی رغم آن که ایران به مقدار نگران کننده ای از اورانیوم غنی شده دست یافته است، اما در جایگاهی نیست که بتواند یک بمب اتم تولید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ادعاها علیه تهران را رد کرد

مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ادعاها علیه تهران را رد کرد