مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-03اقتصادي

معطلی 13 هزار تن برنج خارجی پشت گمرک/ وزارت صمت تصمیم گیری کند


معاون فنی گمرک از توقف 13 هزار تن برنج خاجری پشت درب های گمرک خبر داد که مسئولان وزارت صمت و جهاد کشاورزی باید تصمیم گیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، 13 هزار تن برنج خارجی پشت درب های گمرک معطل مانده و اجازه ترخیص از سوی وزارت صمت و جهاد کشاورزی را ندارد.

این اتفاق در حالی رخ می دهد افزایش برنج داخلی و به تبع آن گران شدن برنج خارجی را به همراه داشته است و کارشناسان پیش بینی می کنند ترخیص برنج های خارجی باعث کاهش قیمت در بازار مصرف می شود.

در همین راستا مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک در نامه ای به سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار اعلام نظر درباره محموله های برنج وارداتی شده که از نظر حقوقی تاریخ ورود آنها به کشور قبل از تاریخ ممنوعیت است.

در این مکاتبه آمده است: عطف به نامه شماره 103806/60 مورخ 1400.

4.

15 معاون وقت بازرگانی داخلی و دبیر ستاد تنظیم بازار موضوع ممنوعیت فصلی برنج وارداتی از ابتدای مردادماه تا پایان آبانماه سالجاری و اجازه ترخیص آن بخش از محموله های برنج وارداتی که تا قبل از 31 تیرماه سالجاری وارد بنادر و گمرکات کشور شده اند اعلام می دارد: با توجه به تصمیم اتخاذ شده و ابلاغی به این سازمان مبنی بر صرفاً بلامانع بودن ترخیص آن بخش از محموله های برنج وارداتی که تا قبل از 1400.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معطلی 13 هزار تن برنج خارجی پشت گمرک/ وزارت صمت تصمیم گیری کند

معطلی 13 هزار تن برنج خارجی پشت گمرک/ وزارت صمت تصمیم گیری کند