مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-03سياسي

شهر دوستدار کودک باید امکانات را برای یکایک کودکان فراهم کند


یک شهر دوستدار کودک باید امکانات را برای یکایک کودکان فراهم کند و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در شورای شهر باید گوش شنوایی برای مسائل مردم باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد نورصالحی صبح امروز در نطق پیش از دستور خود در دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه محرم و صفر به روزهای پایانی نزدیک می شود و ما را به سوگ پیامبری می نشاند که نام بلندش با مهربانی و رحمت گره خورده است، اظهار کرد: ما در واپسین روزهای صفر سیاهپوش خاندان پیامبری هستیم که فرزندان و اهل بیتش به تأسی از جد بزرگوارشان هرگز زیر بار ظلم نرفتند و در راه دین اسلام از جان و خانواده شان گذشتند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: امام حسین(ع) که قیامش رنگ خون بر برگ های تاریخ نشاند و اکنون در آستانه شهادت مظلومانه امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) باید بیش از گذشته از روش و منش آن ها بیاموزیم.

هنوز فرهنگ وقف در جامعه اسلامی ما به طور کامل نهادینه نشده است وی ادامه داد: احسان و نیکوکاری که از بارزترین خصوصیات ائمه اطهار است در کلمه وقف معنا می یابد، وقف که از سنت های زیبای اسلامی است از مهمترین آموزه های پیامبر(ص) است؛ در تقویم روزی به این نام نهاده شده است تا از یاد نبریم وقف کردن باید نمونه ای از فرهنگ غنی اسلامی تلقی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر دوستدار کودک باید امکانات را برای یکایک کودکان فراهم کند

شهر دوستدار کودک باید امکانات را برای یکایک کودکان فراهم کند