مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-03ورزشي

پاراتکواندوکار قم در اردوی بازی های پاراآسیایی


رییس هیات تکواندو استان قم از حضور پاراتکواندوکار پرافتخار قم در اردوی جدید تیم ملی ایران برای حضور در مسابقات پاراآسیایی خبر داد.

- محمد جمشیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور در چهارمین دوره بازی های پارآسیایی 2021 بحرین بز اساس برنامه فدراسیون در مرکز جهانی تکواندو آغاز شده و نماینده قم نیز در این اردو حضور دارد.

وی ادامه داد: مهدی داناییان در وزن منهای 75 کیلوگرم تنها نماینده هیات تکواندو استان قم در این اردو است، در حالی که محمدجواد اسلامی در وزن منهای 61 کیلوگرم نیز دیگر نماینده تکواندو قم در اردوی تیم ملی بود اما به دلیل آسیب دیدگی از حضور در این اردو ناچار به انصراف شد.

رییس هیات تکواندو استان قم از قضاوت داور با تجربه تکواندو قم در یک رقابت بزرگ تکواندو نیز خبر داد و ابراز کرد: به دعوت کمیته داوران فدراسیون تکواندو روح الله رضاپور داور درجه یک هیات تکواندو قم مسابقات گرامیداشت روز جهانی تکواندو با عنوان چالش بزرگ تکواندو را قضاوت کرد.

وی در ادامه از قبولی تکواندوکاران استان قم در آزمون کمربند پوم سه تا مشکی دان پنج این رشته خبر داد و افزود: آزمون ارتقاء کمربند پوم سه تا مشکی دان چهار دوره 68 دختران و کمربند مشکی دان پنج دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاراتکواندوکار قم در اردوی بازی های پاراآسیایی

پاراتکواندوکار قم در اردوی بازی های پاراآسیایی