مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-03پزشكي

معرفی مهمترین شانس های نوبل 2021/از فناوری mRNA تا متا ماده شدن طلا


کارشناسان معتقدند تحقیقات درباره توالی ژنتیک، ساختار ایمنی بدن انسان، فناوری mRNA، متا ماده و غیر از بخت های دریافت جوایز علمی نوبل در سال 2021 میلادی هستند.

- ، به نقل از اینساید ساینس، فاصله زیادی تا اعلام اسامی برندگان جوایز نوبل پزشکی، فیزیک و شیمی در سال 2021 میلادی باقی نمانده است.

مهر نوشت؛ این درحالی است که شیوع همه گیری ویروس کرونا بیش از پیش توجهات عمومی را به نقش علم در جامعه معطوف کرده است.

هرچند پیش بینی برندگان نوبل کار چالش برانگیزی است و فهرست نامزدها نیز مخفی است، اما هر ساله نشریات مختلف و کارشناسان تخمین های خود از برندگان احتمالی این جوایز را منتشر می کنند.

در سال جاری با توجه به پاندمی کرونا کارشناسان معتقدند دستاوردهای علمی که در این زمینه به توسعه واکسن ها کمک کرده اند، احتمالاً یکی از برندگان نوبل باشند.

علاوه بر آن تحقیق درباره سرطان، دانش کوانتومی، فناوری های توالی ژنتیک، ساختار سیستم ایمنی بدن و متا ماده شانس دریافت نوبل را دارند.

در همین راستا نشریه اینساید ساینس نیز پیش بینی های خود از برندگان احتمالی این جوایز در سال جاری میلادی را منتشر کرده است.

مهمترین شانس های نوبل پزشکی هماهنگ سازی قدرت فناوری mRNA کاتالین کاریکو و درو وایسمن از دانشگاه پنسیلوانیا: فناوری استفاده از پیام رسان هایRNA به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مهمترین شانس های نوبل 2021/از فناوری mRNA تا متا ماده شدن طلا

معرفی مهمترین شانس های نوبل 2021/از فناوری mRNA تا متا ماده شدن طلا