مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 07:402021-10-03بين الملل

کره شمالی: شورای امنیت استانداردهای دوگانه دارد


پیونگ یانگ در واکنش به نشست شورای امنیت برای بررسی آزمایش های موشکی اخیر کره شمالی، اعلام کرد این نهاد استانداردهای دوگانه ای را در قبال فعالیت های نظامی بین کشورهای عضو سازمان ملل اعمال کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه دولتی کِی سی ان اِی کره شمالی گزارش داد پیونگ یانگ امروز (یکشنبه) در اظهارنظری انتقادی اعلام کرد که شورای امنیت سازمان ملل متحد استانداردهای دوگانه ای را در قبال فعالیت های نظامی بین کشورهای عضو سازمان ملل اعمال کرده است.

  این نهاد روز جمعه در پشت درهای بسته به درخواست ایالات متحده و سایر کشورها در خصوص آزمایش های موشکی کره شمالی تشکیل جلسه داد.

جو چول سو مدیر بخش سازمان های بین المللی وزارت خارجه کره شمالی گفت که نشست شورای امنیت سازمان ملل به معنای نادانی آشکار و تجاوز گستاخانه به حاکمیت این کشور و اقدام تحریک آمیز غیرقابل تحمل و جدی است.

وی در ادامه، شورای امنیت را در حالیکه در خصوص تمرینات نظامی مشترک آمریکا و آزمایش تسلیحاتی آن با متحدانش سکوت می کند، اما فعالیت های دفاعی کره شمالی را مورد انتقاد قرار می دهد، به استانداردهای دوگانه متهم کرد.

این مقام کره شمالی در بیانیه ای که خبرگزاری دولتی این کشور منتشر کرد،  گفت: این نفی بی طرفی، انصاف و تعادل و همچنین نفی خطوط اصلی فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی: شورای امنیت استانداردهای دوگانه دارد

کره شمالی: شورای امنیت استانداردهای دوگانه دارد