مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-03سياسي

ضرورت تحقق توسعه و کمک به زیرساخت ها توسط فولاد مبارکه


تحقق توسعه در کنار تأمین مواد اولیه، کمک به زیرساخت ها و استفاده از توانمندی کارکنان باید سرلوحه کار مدیران فولاد مبارکه قرار گیرد تا در برهه زمانی کوتاه، - ایسنا/اصفهان معاون وزیر صمت گفت: تحقق توسعه در کنار تأمین مواد اولیه، کمک به زیرساخت ها و استفاده از توانمندی کارکنان باید سرلوحه کار مدیران فولاد مبارکه قرار گیرد تا در برهه زمانی کوتاه، موانع موجود حل و فصل شوند.

وجیه اله جعفری در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: مسئولیت ها رفتنی و آزمونی برای همه ماست که چگونه از عهده مسئولیت خود بر آمده ایم.

امروز فولاد مبارکه همچون نگینی در خاورمیانه و شمال آفریقا می درخشد و با تأمین 30 درصدی فولاد و 70 درصدی ورق کشور، می تواند توسعه جدی تری پیدا کند.

وی تقدیر از کسانی که همواره تلاش کرده اند تا فولاد مبارکه به عنوان یک صنعت ملی در جای جای کشور کمک رسان باشد، خاطرنشان کرد: شرکت فولاد مبارکه اکنون اثر خود را بر اقتصاد ملی گذاشته است.

رییس هیأت عامل ایمیدرو با بیان اینکه مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته ایم و می توانیم با شرایط جدید تحولات جدی را رقم بزنیم، ادامه داد: فولاد مبارکه جایگاه خاص خود را دارد و قطعاً می تواند با همتی که در همه فعالان آن وجود دارد، تحولات بنیادینی در فولاد، زنجیره های بعدی و ایجاد ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تحقق توسعه و کمک به زیرساخت ها توسط فولاد مبارکه

ضرورت تحقق توسعه و کمک به زیرساخت ها توسط فولاد مبارکه