مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-03اجتماعي

شیوع کرونا ترک تحصیل کودکان محروم را در پی داشت


شیوع کرونا و آموزش در مدارس به ما نشان داد که در زمینه زیرساخت های آموزشی امکانات نیاز داریم و شاهد ترک تحصیل دانش آموزان در برخی مناطق محروم بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو آموزش در مدارس به ما نشان داد که در زمینه زیرساخت های آموزشی و دسترسی به امکانات هوشمند که لازمه یادگیری مجازی بود کودکان و نوجوانان و البته والدین آنها با مشکلات متعددی مواجه شدند و شاهد ترک تحصیل کودکان در برخی مناطق محروم بودیم.

نورصالحی در خصوص کسب عنوان شهر دوستدار کودک توسط اصفهان تصریح کرد: یک شهر دوستدار کودک باید امکانات را برای یکایک کودکان فراهم کند و ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری باید گوش شنوایی برای مصائب مردم باشیم.

وی با بیان اینکه منش و رفتار امام رضا (ع) و پیامبر اسلام (ص) باید دیده شود، گفت: احسان و نیکوکاری که از بارزترین خصوصیات ائمه اطهار (س) است در کلمه وقف معنا می یابد.

وقف کردن باید نمونه ای از فرهنگ غنی اسلامی تلقی شود که به واسطه آن زندگی مردم جامعه به تعادل می رسد و می تواند ریشه تبعیض و اختلاف طبقاتی را تا حد زیادی از میان بردارد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر نقش شورای شهر بر اشاعه فرهنگ وقف اضافه کرد: شورای شهر بیش از هر نهاد دیگری با مردم در ارتباط است و از طریق فراهم کردن بسترهای فرهنگی با کمک شهرداری باید ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا ترک تحصیل کودکان محروم را در پی داشت

شیوع کرونا ترک تحصیل کودکان محروم را در پی داشت