مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-03سياسي

کنفرانسی برای شبکه سازی در حوزه نوآوری و فناوری کشور


دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران به عنوان بزرگترین گردهمایی مدیران و کارشناسان پارک های علم و فناوری کشور در روزهای 18 و 9 آبان ماه 1401 به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان برگزار خواهد شد.

- دومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران به عنوان بزرگترین گردهمایی مدیران و کارشناسان پارک های علم و فناوری کشور در روزهای 18 و 9 آبان ماه 1401 به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر باستی، رییس پارک علم و فناوری گیلان به عنوان دبیر اجرایی دومین کنفرانس ملی این انجمن، با اکثریت آرا و تصمیم اعضای هیات مدیره انتخاب شد و برپایی دومین کنفرانس ملی انجمن را بر عهده پارک علم و فناوری گیلان قرار داد.

دکتر باستی، عضو هیات مدیره انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران گفت: دومین کنفرانس سالانه پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران، جهت شبکه سازی در حوزه نوآوری و فناوری کشور، به میزبانی پارک علم و فناوری گیلان و با حمایت و مشارکت پارک های علم و فناوری و مراکز رشد کشور و فعالان این حوزه به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

رییس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به محورهای فرعی این کنفرانس اظهار کرد: در این کنفرانس که در پارک علم و فناوری گیلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانسی برای شبکه سازی در حوزه نوآوری و فناوری کشور

کنفرانسی برای شبکه سازی در حوزه نوآوری و فناوری کشور