مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-03بين الملل

رد ادعا ها علیه تهران از سوی مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقام های رژیم صهیونیستی در تریبون های مختلف با اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران، مدعی می شدند که ایران فاصله ای تا ساخت بمب اتم ندارد و این در حالی بود که مقام های جمهوری اسلامی ایران بار ها تأکید کرده بودند که .

- مدیر اداره کل اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی ادعا های پیشین دیگر مقام های صهیونیست درباره فاصله اندک جمهوری اسلامی ایران با ساخت بمب اتم را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقام های رژیم صهیونیستی در تریبون های مختلف با اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران، مدعی می شدند که ایران فاصله ای تا ساخت بمب اتم ندارد و این در حالی بود که مقام های جمهوری اسلامی ایران بار ها تأکید کرده بودند که طبق فتوای مقام معظم رهبری، ساخت هرگونه سلاح اتمی در تضاد با اصول اسلامی است و حرام است و ایران به هیچ عنوان به دنبال چنین تسلیحاتی نیست.

با این حال این بار خود صهیونیست ها نیز ادعا های خود علیه جمهوری اسلامی را رد کرده اند.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، تمیر هایمن مدیر اداره کل اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی طی مصاحبه با خبرگزاری والا به طور علنی اعلام کرد که تهران به هیچ عنوان به سطح اورانیوم غنی شده مورد نیاز برای ساخت یک سلاح اتمی نزدیک نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد ادعا ها علیه تهران از سوی مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی

رد ادعا ها علیه تهران از سوی مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی