مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-03اجتماعي

طرح آسمان نمای سیار در 6 شهر مازندران برپا می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به اجرای 200 ویژه برنامه هفته ملی کودک در استان گفت: طرح آسمان نمای سیار و ثابت در شش شهر استان برگزار می شود.

- ، محمدعلی یزدانشناس با تشریح ویژه برنامه های روز جهانی و هفته ملی کودک که از 16 تا 22 مهرماه به صورت مجازی و حضوری سراسر استان مازندران اجرا می شود، افزود: کودک، صلح، بازی و نشاط ، کودک، باورهای دینی و معنویت ، کودک، خانواده، آموزش و مهارت های زندگی ، کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه ، کودک، کتاب، هنر و ادبیات ، کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی و کودک، رسانه و فناوری های نوین اسامی روزهای هفته ملی کودک امسال است.

وی بیان کرد: در کانون پرورش فکری مازندران نیز بیش از 200 برنامه پیش بینی شده است که به صورت مجازی و حضوری برگزار می شوند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران به برخی از برنامه های شاخص این ایام اشاره داشت و گفت: افتتاح مرکز فرهنگی هنری بنفشه در مرزن آباد، افتتاح آسمان نمای بادی سیار ویژه مناطق کم تر توسعه یافته ساری و آسمان نمای ثابت در مرکز فرهنگی هنری شماره سه ساری، اجرای برنامه آسمان نمای سیار در 5 شهر بزرگ مازندران به منظور آشنایی کودکان با نجوم و پویش مهرگان کتاب از جمله برنامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آسمان نمای سیار در 6 شهر مازندران برپا می شود

طرح آسمان نمای سیار در 6 شهر مازندران برپا می شود