مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-03ورزشي

کشتی گیر نونهال اردبیلی طلایی شد / تلاش برای برگزاری لیگ کشتی استان


در بالاترین سطح مسابقات قهرمانی کشتی نونهالان کشور، کشتی گیر اردبیلی مدال طلا را به دست آورد.

- ایسنا/اردبیل رییس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: در بالاترین سطح مسابقات قهرمانی کشتی نونهالان کشور، کشتی گیر اردبیلی مدال طلا را به دست آورد.

عبدالرضا اقبال 11 مهرماه در مراسم تجلیل از قهرمان کشتی نونهالان ایران در اردبیل اظهار کرد: همایون فیضی با اعزام به مسابقات لرستان در بخش نونهالان توانست مدال طلای وزن 75 کیلوگرم را به دست آورد تا امیدوار به موفقیت کشتی گیران استان در سطح ملی و حتی بین المللی باشیم.

وی تصریح کرد: سطح مسابقات کشوری نونهالان لرستان با حضور همه استان ها، سطح عالی بود و مربیان جوان و خوش فکر اردبیلی سعی کردند تا بهترین و شایسته ترین کشتی گیران را روانه مسابقات کنند که انتظار می رود در رده نوجوانان نیز تیم اردبیل بتواند کسب مدال کند.

رییس هیئت کشتی استان اردبیل گفت: هر چند حمایت های کم رنگی را از سوی مسئولان در رشته کشتی شاهد هستیم اما انتظار داریم استاندار جدید اردبیل که خود چهره ورزشی است، بتواند به رشته کشتی به عنوان افتخار ورزش استان توجهی ویژه داشته باشد تا با حمایت و همراهی های همه جانبه ما در رده های مختلف کشتی بتوانیم موفقیت بیشتری را در سطح ملی و حتی بین المللی به دست آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیر نونهال اردبیلی طلایی شد / تلاش برای برگزاری لیگ کشتی استان

کشتی گیر نونهال اردبیلی طلایی شد / تلاش برای برگزاری لیگ کشتی استان