مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-03حوادث

کشف 5500 ثوب البسه قاچاق در سروآباد


فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: 5 هزارو 500 ثوپ البسه بچگانه قاچاق در شهرستان سروآباد کشف و ضبط شد.

-   سردار علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد:  ماموران ایست بازرسی شهید کریمی شهرستان مریوان درحین کنترل خودروهای عبوری از سمت سنندج به مریوان یک دستگاه کامیون باری حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

وی گفت: ماموران با اشراف اطلاعاتی  و اقدامات پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضایی کامیون مورد نظر را متوقف کردند و در بازرسی از آن تعداد 5 هزارو 500 ثوب انواع البسه بچه گانه قاچاق که فاقد هرگونه مجوز از ادارات ذیصلاح بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را  3میلیارد ریال برآورد کرده اند و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

دستگیری قاتلان فراری در سروآباد  سردار آزادی از شناسایی و دستگیری قاتلان فراری پس از یک هفته در شهرستان سروآباد خبر داد و افزود: در پی یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان سروآباد و فراری شدن قاتلان به شهرستان های همجوار، شناسایی و دستگیری وی با قاطعیت با بر هم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5500 ثوب البسه قاچاق در سروآباد

کشف 5500 ثوب البسه قاچاق در سروآباد