مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-03سياسي

خود تحریمی آفت بزرگ استانداران پیشین آذربایجان شرقی


نایب رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: عدم استفاده از تمام نیروهای توانمند استان از آفت های مدیریتی استانداران پیشین بودکه به عبارت دیگر خود را تحریم کردند.

- ، الهوردی دهقانی، با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی از استان های مهم و خاص کشور بوده و استاندار آینده باید در حد نام و جایگاه این استان باشد، اظهار داشت: معتقدم استاندار باید فردی باشد که تعامل خوبی با نمایندگان استان داشته و از ظرفیت نمایندگان در راستای توسعه استان استفاده کند.

نایب رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: علت عقب ماندگی استان نیز عدم توجه به این موضوع است که متأسفانه استانداران آذربایجان شرقی توانمند نبوده اند و نتوانستند امکانات را بسیج کنند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار باید پتانسیل های بالقوه را به بالفعل تبدیل کند ادامه داد: استاندار آینده آذربایجان شرقی باید فردی جهادی، پاکدست و برنامه محور بوده و با صاحب نظران حوزه های مختلف تعامل داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی یادآور شد: استان آذربایجان شرقی در حوزه معدن رتبه اول را دارد ولی از نظر استفاده از این پتانسیل رتبه سوم را دارد که این نشانگر این است که مدیران استان در گذشته عملکرد خوبی نداشته اند و افرادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود تحریمی آفت بزرگ استانداران پیشین آذربایجان شرقی

خود تحریمی آفت بزرگ استانداران پیشین آذربایجان شرقی