مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-03سياسي

پرواز از سوسنگرد؛یادنامه ای برای خلبان شهید منصور وطن­ پور


31 شهریورماه 1359 که حمله‏ ناجوانمردانه‏ دشمن بعثی علیه ایران اسلامی شروع شد، منصور به اتفاق خانواده‏اش در مرخصی بود و به منزل برادرش واقع در بندر انزلی رفته بود.

- 31 شهریورماه 1359 که حمله‏ ناجوانمردانه‏ دشمن بعثی علیه ایران اسلامی شروع شد، منصور به اتفاق خانواده‏اش در مرخصی بود و به منزل برادرش واقع در بندر انزلی رفته بود.

برادرش( ناخدا وطن ‏پور) از آن روز چنین می گوید: با شنیدن این خبر(حمله‏ عراق به ایران) برادرم درنگ را جایز ندانست و ساعت چهار بعدازظهر همان روز 59/6/31، به اتفاق خانواده، انزلی را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سرهنگ ستاد قاسم اکبری مقدم پژوهشگر سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در یادداشتی حماسه های خلبان شهید منصور وطن پور را مرور کرده است.

در این یادداشت می خوانیم: صفحات تاریخ دفاع مقدس را که ورق می زنیم، سرشار از رشادت، دلاوری و ایثار فرزندان غیور ایران اسلامی است.

کسانی که با اخلاص و بی ریا در راه دفاع از خاک و میهن عزیز ایران جان شیرین خود را فدا نمودند تا ذره ای از این خاک پاک به دست دشمن نیفتد و امنیت و آرامش برقرار گردد.

ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران، شهدای بی شماری را تقدیم آرمان های مقدس نظام اسلامی کرده که در اینجا گوشه کوچکی از زندگینامه و رشادت­ های یکی از این قهرمانان و حماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز از سوسنگرد؛یادنامه ای برای خلبان شهید منصور وطن­ پور

پرواز از سوسنگرد؛یادنامه ای برای خلبان شهید منصور وطن­ پور