مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-03اقتصادي

ارائه روش هایی برای ایجاد ارزش افزوده در ضایعات مواد غذایی


رییس مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با تاکید بر اینکه برای ایجاد ارزش افزوده در صنعت غذایی نیاز به توسعه فناوری داریم، گفت: در این راستا کاهش ضایعات مواد غذایی و توسعه روش های ایجاد ارزش افزوده از ضایعات مواد غذایی و شناسایی چالش های ملی در ایمنی و امنیت .

- رییس مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی با تاکید بر اینکه برای ایجاد ارزش افزوده در صنعت غذایی نیاز به توسعه فناوری داریم، گفت: در این راستا کاهش ضایعات مواد غذایی و توسعه روش های ایجاد ارزش افزوده از ضایعات مواد غذایی و شناسایی چالش های ملی در ایمنی و امنیت غذایی به عنوان جهت گیری های تحقیقاتی در این مؤسسه انتخاب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر قدیر رجب زاده امروز در وبینار ماموریت محوری و پاسخگویی به نیازهای کشور در حوزه صنایع غذایی ، این مؤسسه را یک مؤسسه تحقیقاتی در حوزه صنایع غذایی دانست و افزود: انجام پژوهش های کاربردی و ایجاد ارزش افزوده، ایجاد امنیت غذایی و سلامت غذایی و ارائه خدمات به سایر مؤسسات علمی و تحقیقاتی از جمله ماموریت های این مؤسسه تعریف شده است.

وی با اشاره به بخش های مختلف تحقیقاتی در این مؤسسه اظهار کرد: این مؤسسه برای انجام تحقیقات کاربردی به آزمایشگاه هایی چون زیست فناوری مواد غذایی، شیمی مواد غذایی، میکروبیولوژی مواد غذایی، نانو فناوری مواد غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه روش هایی برای ایجاد ارزش افزوده در ضایعات مواد غذایی

ارائه روش هایی برای ایجاد ارزش افزوده در ضایعات مواد غذایی