مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-03اجتماعي

لزوم توجه به به روزرسانی تجهیزات سازمان آتش نشانی جهرم


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم گفت: با توجه به اهمیت فعالیت سازمان آتش نشانی در رفع تهدیدات و مخاطرات اجتماعی باید امکانات آن متناسب با نیاز جامعه و خواست مردم توسعه یابد و به روز شود.

- محسن عشایری در گفت وگو با خبرگزاری فارس در جهرم اظهار داشت: آتش نشانان مانند بسیجیان بی ادعایی هستند که به قلب خطر می روند و برای حفظ سلامتی مردم هرگز به فکر جان خود نیستند.

وی افزود: خوشبختانه آتش نشانان جهرم از تمام آزمون ها و بحران های پیش آمده سربلند بیرون آمده اما باید قبول کنیم از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری دچار کمبود و مشکلاتی هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم با بیان اینکه کمبودهای سخت افزاری باید مورد توجه قرار بگیرد و حتما تجهیزات و ماشین آلات اضافه و بروزرسانی شود، گفت: با توجه به اهمیت فعالیت سازمان آتش نشانی در رفع تهدیدات و مخاطرات اجتماعی باید امکانات آن متناسب با نیاز جامعه و خواست مردم توسعه یابد.

وی بیان کرد: سه ایستگاه فعال در نقاط مختلف شهر فعال است و قریب به 40 نفر نیروی عملیاتی داریم که به شدت از لحاظ نیروی انسانی احساس کمبود می کنیم.

عشایری با اشاره به اینکه عمر مفید استفاده از خودروهای آتش نشانی پنج سال است، ادامه داد: اما جدیدترین خودروهای ما مربوط به سال 84 است و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه به به روزرسانی تجهیزات سازمان آتش نشانی جهرم

لزوم توجه به به روزرسانی تجهیزات سازمان آتش نشانی جهرم