مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-03سياسي

«هنر» انتقال دهنده پیام امام حسین(ع) است/ رسالت سنگین هنرمندان


امام جمعه دامغان با بیان اینکه «هنر» انتقال دهنده پیام امام حسین(ع) است، گفت: در این راستا رسالت هنرمندان بسیار سنگین و خطیر است.

- به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی سمنان، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در مراسم اختتامیه سوگواره استانی حسینی با بیان اینکه در قالب هنر پیام امام حسین (ع) به جامعه منتقل شود، تاکید کرد: ماندگاری پیام رسانی اهل بیت عصمت و طهارت از طریق هنر افزون می گردد.

وی با بیان اینکه هنرمندان تعزیه خوان باید در هنر خود جلوه های عاطفی و حماسی را مورد توجه قرار دهند و آن را به جامعه منتقل کنند، افزود: هنر تعزیه هنری فاخر و ارزشمند است که باید این هنر ارتقا پیدا کند و هنرمندان تعزیه خادمان مکتب حسین بن علی (ع) هستند و به این خادمی خود در کسوت تعزیه خوانی افتخار کنند و به آن ببالند.

رییس شورای فرهنگ عمومی دامغان با بیان اینکه مکتب کربلا، زنده کننده روح مقاومت است، گفت: با تاسی از مکتب کربلا و با مقاومت توانستیم با مستکبران در جهان مقابله کنیم.

سوگواره استانی حسینی تعزیه با شرکت هشت گروه تعزیه خوان از شهرهای استان سمنان به مدت پنج روز به میزبانی تالار همایش های منوچهری مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی دامغان اجرا شد که با رأی هیئت داوران شش نفر در نقش های متفاوت به عنوان برتر شناخته شدند و لوح تقدیر سوگواره به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هنر» انتقال دهنده پیام امام حسین(ع) است/ رسالت سنگین هنرمندان

«هنر» انتقال دهنده پیام امام حسین(ع) است/ رسالت سنگین هنرمندان