مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-03سياسي

امیدآفرینی در جامعه توطئه دشمنان را از بین می برد


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدآفرینی در جامعه می تواند توطئه های دشمن را از بین برده و جامعه را از یاس و ناامیدی نجات دهد.

- ایسنا/زنجان جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدآفرینی در جامعه می تواند توطئه های دشمن را از بین برده و جامعه را از یاس و ناامیدی نجات دهد.

حجت الاسلام حسین طیبی فر شامگاه دیروز (10 مهرماه)، در نشست بصیرتی با اساتید دانشگاه های زنجان با اشاره به شریعت و شرایط خاص آن، اظهار کرد: در هر زمان و با توجه به نیاز جامعه، گاهی نوع اداره زندگی انسان ها متفاوت شده که به آن نیز شریعه گفته می شود.

وی با اشاره به اینکه دین یک دانش است، افزود: انسان از زمان ورود به مدرسه و تا دریافت بالاترین رتبه علمی در این دوره در حال آموختن یک موضوع است که آن هم دانش است.

از طرفی شریعت منشور زندگی اداره انسان ها بوده و پیامبر اکرم (ص) کامل ترین منشور زندگی را برای انسان ها به ارمغان آورده است.

این مسئول ادامه داد: دومین موضوعی که برای استمرار، استقرار و حاکمیت جبهه حق و الهی نیاز است، اول بحث رهبری الهی و دوم بحث شریعت منشور اداره زندگی است.

منشور اداره زندگی در شریعت نبوی استمراری و در نبوت خاتمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدآفرینی در جامعه توطئه دشمنان را از بین می برد

امیدآفرینی در جامعه توطئه دشمنان را از بین می برد