مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-03سياسي

98 پروژه در حوزه بهداشت از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در حال اجراست


رییس ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان گفت: 98 پروژه در حوزه بهداشت از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در استان حال اجرا بوده که 81 پروژه آن به بهره برداری رسیده است و ما بقی آن در سالجاری بهره برداری خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا راشکی امروز در حاشیه بهره برداری از 50 طرح بیمارستانی و درمانی برکت که در زاهدان برگزار شد اظهارداشت: با توجه به حضور بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام در اجرای طرح های بهداشتی امروز 15 مرکز جامع سلامت افتتاح شد که در همین راستا هم نامه ای بین ستاد اجرایی فرمان امام و وزارت بهداشت که افزون بر 200 پروژه در حال اجرا بود که در استان ما 98 پروژه در حال اجراست.

وی افزود: برای این 15 مرکز با همکاری دولت حدود 6 و نیم میلیارد تومان هزینه اعتبار تخصیص یافت که این مراکز برای شهرستان های زابل، زهک، میرجاوه، سراوان، نیکشهر، ایرانشهر و سرباز است خدمت در حوزه بهداشت خواهد کرد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام در سیستان و بلوچستان بیان کرد: همانطور که مستحضرید در سفر ریاست بنیاد برکت به استان یک دستگاه ام آر آی به بیمارستان خاتم الانبیا اختصاص پیدا می کند که این دستگاه خریداری شده و در گمرک بوده و هم اینک کارهای ترخیص آن در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 پروژه در حوزه بهداشت از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در حال اجراست

98 پروژه در حوزه بهداشت از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در حال اجراست