مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-03اقتصادي

تکلیف بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر چیست؟ بیمه دانا یا تجارت نو؟


گویا صندوق اعتباری هنر با مدیرعامل جدید، بیمه گر درمان تکمیلی سال جاری را بدون روند مرسوم اداری، خود انتخاب خواهد کرد! قراردادی با ارزش حدود 50 میلیارد تومان! آیا وزیر ارشاد به ماجرا ورود می کند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازکلیک، روز 12 مرداد ماه امسال، مدیرعامل وقت صندوق اعتباری هنر در نامه ای به شرکت های بیمه خواستار اعلام نرخ و شرایط بیمه درمان تکمیلی برای اعضای خود شده بود و مهلت ارسال اطلاعات را تا 22 مرداد اعلام کرده بود.

ظاهرا پس از بررسی نرخ و شرایط همه شرکت ها نتیجه مناقصه آن طور که در کانال تلگرامی صندوق اعلام شد انتخاب بیمه تجارت نو بوده است.

تغییر مدیرعامل صندوق و تغییر در پرتفوی بیمه ای اما حالا پس از تغییر مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ظاهرا سیدمجید پوراحمدی بنا دارد که پرتفوی بیمه ای امسال صندوق را به شرکت دیگری بسپارد! او در نامه ای به مدیرعامل بیمه دانا به معرفی یک واسطه از طرف صندوق جهت هماهنگی، برنامه ریزی و دیگر اقدامات منتج به اخذ خدمات بیمه تکمیلی و بیمه عمر و حادثه پرداخته است.

اما چرا مدیرعامل جدید صندوق اعتباری هنر چنین تغییر رویکردی دارد؟ آیا وزیر ارشاد از چنین رویکردی آگاه است؟ آیا پیشینه این واسطه که به نظر می رسد به شهر اصفهان می رسد با پیشینه مدیریتی مدیرعامل جدید صندوق که بخشی از آن به شهر اصفهان مربوط می شود، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر چیست؟ بیمه دانا یا تجارت نو؟

تکلیف بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر چیست؟ بیمه دانا یا تجارت نو؟