مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-03اجتماعي

تدابیر لازم برای فصول سرد سال اندیشیده شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم در فصل زمستان نسبت به عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در زمان بارش گلایه دارند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم در فصل زمستان نسبت به عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در زمان بارش گلایه دارند، گفت: باید از هم اکنون تدابیر لازم برای فصول سرد سال اندیشیده شود و اکیپ های راهداری در مناطق مختلف برای ارائه خدمات مستقر شوند، همچنین توزیع ماشین آلات راهداری در شهرستان ها عادلانه باشد.

اقبال عباسی 11 مهرماه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان در حوضه آبریز دو رودخانه زاینده رود و کارون قرار دارد، اظهار کرد: این دو رودخانه در طول سال بحران هایی را برای استان رقم می زند و شاهد حوادثی مانند غرق شدگی، سیل و .

هستیم، اما متاسفانه تاکنون نتواسته ایم از ظرفیت این رودخانه ها در حل مشکل آبی این استان بهره مند شویم و درگیر تنش آبی شدید در شهرها و روستاها هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در گذشته برنامه ریزی دقیقی برای ساماندهی حاشیه رودخانه زاینده رود توسط نهادهای متولی صورت نگرفته است، ظرفیت های گردشگری بسیاری در این منطقه وجود دارد و می تواند مقصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر لازم برای فصول سرد سال اندیشیده شود

تدابیر لازم برای فصول سرد سال اندیشیده شود