مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-03حوادث

دستگیری فالگیر اینترنتی در بوشهر


رییس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری شخصی که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، با شگرد رمالی و فالگیری با دادن وعده های دروغین، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، - ایسنا/بوشهر رییس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری شخصی که با تبلیغات گسترده در فضای مجازی، با شگرد رمالی و فالگیری با دادن وعده های دروغین، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، خبر داد.

سرهنگ مهدی قاسمی اظهار کرد: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر تهدید به انتشار تصاویر خصوصی وی از طرف فردی که در سایت دیوار خود را فالگیر و دعانویس معرفی کرده بود، پرونده اولیه تشکیل و پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان سایبری پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص گردید که متهم با درج و انتشار آگهی رمالی و فالگیری در سایت دیوار، به محض ارتباط متقاضیان با وی که اکثراً هم خانم بودند، ادامه ارتباط را به واتسآپ هدایت کرده و با سوء استفاده از سادگی قربانیان و دادن وعده های دروغین و امید واهی، مبالغ هنگفتی از آنها کلاهبرداری می نموده است.

رییس پلیس فتا استان بوشهر بیان کرد: در تعدادی از موارد نیز با فریب قربانیان، تصاویر و حتی فیلم هایی از حریم خصوصی این افراد اخذ و سپس با تهدید آنها به انتشار این تصاویر در فضای مجازی یا ارسال به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری فالگیر اینترنتی در بوشهر

دستگیری فالگیر اینترنتی در بوشهر