مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-03اجتماعي

هوای قزوین از سه شنبه 13 مهر خنک می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: از روز سه شنبه 13 مهر جریانات شمالی شده و وزش بادهای شمالی را شاهد خواهیم بود که بر همین اساس در ارتفاعات شمالی افزایش ابر و پدیده مه دور از انتطار نیست.

- ایسنا/قزوین کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: از روز سه شنبه 13 مهر جریانات شمالی شده و وزش بادهای شمالی را شاهد خواهیم بود که بر همین اساس در ارتفاعات شمالی افزایش ابر و پدیده مه دور از انتطار نیست.

مهدی آخوندی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای امروز یکشنبه 11 مهر وضعیت جوی پایدار، آسمان صاف و آفتابی و سرعت وزش بادها ملایم خواهد بود.

پیش بینی می شود برای فردا دوشنبه 12 مهر جریانات جنوبی شده و وزش بادهای جنوبی را شاهد باشیم، همچنین در بخش های جنوبی و جنوب شرقی دشت قزوین احتمال گرد و خاک محلی وجود دارد.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه 13 مهر مجدداً جریانات شمالی شده و وزش بادهای شمالی را شاهد خواهیم بود که بر همین اساس در ارتفاعات شمالی افزایش ابر و پدیده مه دور از انتطار نیست.

برای فردا دوشنبه 12 مهر افزایش نسبی دما و از روز سه شنبه 13 مهر روند کاهش نسبی دما را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته آوج با 6 و قزوین و آبیک با 26 درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرم ترین شهرهای استان بودند، دم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای قزوین از سه شنبه 13 مهر خنک می شود

هوای قزوین از سه شنبه 13 مهر خنک می شود