مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-03سياسي

طرح توسعه مقبره ابن حسام خوسفی تدوین شود


فرماندار خوسف با اشاره به وجود مقبره ابن حسام به عنوان یکی از مهم ترین شاعران استان، بر تدوین طرح توسعه این مقبره تاکید و اظهار کرد: هر عملیات عمرانی و استفاده از آن باید در قالب طرح توسعه صورت گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار خوسف با اشاره به وجود مقبره ابن حسام به عنوان یکی از مهم ترین شاعران استان، بر تدوین طرح توسعه این مقبره تاکید و اظهار کرد: هر عملیات عمرانی و استفاده از آن باید در قالب طرح توسعه صورت گیرد.

محمدعلی آخوندی، امروز یکشنبه 11 مهر در حاشیه بازدید از اداره میراث فرهنگی خوسف در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نقش ویژه گردشگری در توسعه شهرستان، گفت: ظرفیت های بسیار زیادی در حوزه در خوسف وجود دارد.

وی با اشاره به ثبت ملی شهر مله بافی خوسف و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی خور، بیان کرد: همه دستگاه های دولتی موظف حمایت از سرمایه گذاری ها در این بخش ها هستند.

آخوندی با اشاره به سفر رییس کمیته امداد کشور به شهرستان طی هفته گذشته، اظهار کرد: قول های بسیار خوبی در راستای حمایت از صنایع دستی توسط ایشان داده شده است و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) نیز طرح های بسیار خوبی برای حمایت از این صنایع دارد که اطلاع رسانی های بیشتری باید صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه مقبره ابن حسام خوسفی تدوین شود

طرح توسعه مقبره ابن حسام خوسفی تدوین شود