مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-03اقتصادي

پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان دارای معلولیت شدید


معاون امور مشارکتهای مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از تخصیص مبلغ 20 میلیارد ریال کمک هزینه تهیه اقلام جهیزیه از محل مشارکت های مردمی خبر داد.

- معاون امور مشارکتهای مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از تخصیص مبلغ 20 میلیارد ریال کمک هزینه تهیه اقلام جهیزیه از محل مشارکت های مردمی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ذوالفقار یزدانمهر معاون امور مشارکت های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور با بیان این خبر، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته در هفته بهزیستی و روز ازدواج جهت ارائه کمک هزینه جهیزیه به تعدادی از نو عروسان تحت پوشش و با توجه به عدم امکان اجرای ویژه برنامه های جشن ازدواج به علت شیوع موج پنجم بیماری کرونا، برای تعداد 143 نفر از نوعروسان بی سرپرست دارای معلولیت شدید و خیلی شدید و نیازمند مساعدت و همراهی سازمان، مبلغ 140 میلیون ریال کمک هزینه تهیه اقلام جهیزیه از محل مشارکت های مردمی و خیرین اختصاص یافت که به حساب این افراد واریز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور، وی افزود: در همین راستا ادارات استانی و شهرستانی سازمان با معرفی و ایجاد تسهیلات ارتباط با مراکز تهیه و توزیع لوازم خانگی و اقلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان دارای معلولیت شدید

پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان دارای معلولیت شدید