مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-03اجتماعي

گلایه مدیرکل حفظ آثار فارس به بی توجهی شهرداری نسبت به یادمان شهدا


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: سنگفرش کردن خیابان ارم و دانشجو توسط شهرداری شیراز نسبت به مشارکت در نصب یادمان شهدا اولویت داشت! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری فارس از شیراز، سعید کوشکی پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران ضمن انتقاد از به تاخیر افتادن احداث باغ موزه شهدا اظهار داشت: با توجه به اینکه نخستین کلنگ احداث باغ موزه ایران در شیراز زده شد، هم اکنون شاهد آغاز به کار این یادمان در تهران، کرمان و همدان هستیم.

وی با اشاره به اینکه هزینه صفر تا صد ساخت باغ موزه تهران را شهرداری پایتخت اختصاص داده است، افزود: بیش از 7 و 8 سال از راه اندازی باغ موزه شیراز به تاخیر افتاده، لذا از متولیان و دستگاه های اجرایی درخواست می شود در این مورد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را یاری کنند.

این مسئول تصریح کرد: استان فارس با 270 هزار رزمنده، 15 هزار شهید، 42 هزار جانباز بالای10 درصد، 2هزارو 200 آزاده و 30 شهید شاخص از جایگاه ویژه ای در کشور   برخوردار است.

کوشکی بیان داشت: نصب یادمان 360 شهید گمنام در نقاط مختلف استان که از داشتن یک سایه بان محروم هستند جای تامل دارد و در این راستا رسانه باید پیگیر و مطالبه گر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مدیرکل حفظ آثار فارس به بی توجهی شهرداری نسبت به یادمان شهدا

گلایه مدیرکل حفظ آثار فارس به بی توجهی شهرداری نسبت به یادمان شهدا