مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-03اقتصادي

سه گزینه برای مرگ فک های خزری


مدیر مرکز حفاظت فک خزری با اشاره به اینکه امکان آزمایش میکروبی باتوجه به لاشه تازه نبود، گفت: درحال حاضر بحث آزمایش سه گزینه آلودگی شدید یا مسمومیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، تراژدی تلخ مرگ فک های خزری درحاای ادامه داشته که این مرگ ها کماکان ادامه دارد.

افزایش شمار مرگ فک ها گزینه های مختلفی پیش روی محققان باز کردند که امیدواریم با یافتن راه حل در جهت حل مسائل و جلوگیری مرگ فک ها را دنبال کنیم.

امیر شیرازی مدیر مرکز حفاظت فک خزری در این بار، اظهار کرد: شاهد تلفات زیاد فک ها در دریای مازندران بودیم ولی برای یافتن دلیل تلفات بحث بررسی ها و آزمایش ها را دردستور کار قرار دادیم که باتوجه گذشت زیاد از مرگ این آزمایش ها بی نتیجه ماند.

وی با اشاره به گذشت مدت زیاد از تلف شدن فک ها، افزود: در ارتباط با مرگ فک ها دلایل مختلفی وجود دارد ازجمله بحث شکار تجاری در مناطق شمالی که سال های سال ادامه داشت و عامل خطرساز دیگر که می توان گفت بزرگ ترین مشکل بوده بحث الایندگی دریا و تاثیرات منفی این موضوع بوده و باعث تلفات بیشتر در این گونه شده است.

مدیر مرکز حفاظت فک خزری اضافه کرد: موضوع دیگر در ارتباط با تلف شدن فک ها، تورهای ماهیگیری مطرح شده که به صورت اتفاقی فک ها در تورها میفتند که در این زمینه بیشتر تورهای صید ماهی های خاویاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه گزینه برای مرگ فک های خزری

سه گزینه برای مرگ فک های خزری