مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-03فرهنگي

تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره زوریخ از فیلم قصیده گاو سفید


 «قصیده گاو سفید» تنها فیلم ایرانی حاضر در بخش مسابقه امسال جشنواره فیلم زوریخ بود که با 13 فیلم دیگر برای دریافت جایزه چشم طلایی این جشنواره به رقابت پرداخت.

-   قصیده گاو سفید تنها فیلم ایرانی حاضر در بخش مسابقه امسال جشنواره فیلم زوریخ بود که با 13 فیلم دیگر برای دریافت جایزه چشم طلایی این جشنواره به رقابت پرداخت.

فیلم قصیده گاو سفید ، تقدیر ویژه هیات داوران بخش رقابتی اصلی جشنواره فیلم زوریخ در کشور سوییس را دریافت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم زوریخ به کار خود پایان داد و فیلم قصیده گاو سفید ساخته بهتاش صناعی ها و مریم مقدم و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی که در دهمین حضور بین المللی اش در بخش مسابقه اصلی این رویداد حضور داشت در نهایت تقدیر ویژه هیات داوران را به خود اختصاص داد.

قصیده گاو سفید تنها فیلم ایرانی حاضر در بخش مسابقه امسال جشنواره فیلم زوریخ بود که با 13 فیلم دیگر برای دریافت جایزه چشم طلایی این جشنواره به رقابت پرداخت و در نهایت جایزه به فیلم کیارا ساخته جوناس کارپینیانو از ایتالیا رسید.

این رویداد سینمایی از معتبرترین جشنواره های فیلم در اروپا است که هرساله میزبان 110 هزار مخاطب حرفه ای سینما و 1500 خبرنگار یا آژانس خبری از سرتاسر اروپا و جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره زوریخ از فیلم قصیده گاو سفید

تقدیر ویژه هیات داوران جشنواره زوریخ از فیلم قصیده گاو سفید