مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-03سياسي

اماکن دیدنی 3 استان به دعوت «محک» رنگ طلایی گرفتند


برج میلاد، برج آزادی، پل طبیعت، عمارت یخچال، سی و سه پل و گنبد جبلیه، با پیوستن به کمپین آگاهی رسانی در خصوص بیماری سرطان کودکان، به رنگ طلایی در آمدند.

- ، الهام انصاری مدیر واحد روابط عمومی و امور بین الملل محک با اشاره به استفاده از ظرفیت های مدنی در جامعه برای اطلاع رسانی هر چه بیشتر در خصوص آگاهی رسانی نسبت به سرطان در کودکان گفت: محک به عنوان سازمانی که مهم ترین دغدغه آن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در سراسر ایران است و همچنین به عنوان تنها عضو ایرانی در انجمن بین المللی سرطان کودکان (CCI)، همواره خود را در برابر آگاهی رسانی به جامعه نسبت به بیماری سرطان کودک مسئول می داند.

به همین دلیل است که برنامه ریزی و راه اندازی کمپین های آگاهی بخشی از اولویت های اصلی این مؤسسه به شمار می رود.

وی افزود: از ابتدای تأسیس محک تا امروز اقدامات متعددی برای آگاهی رسانی در خصوص اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان در کودکان انجام شده است چرا که این موضوع علاوه بر اینکه باعث کاهش هزینه های درمان می شود، درمان کم دردتر و مؤثرتر را نیز به دنبال خواهد داشت.

همین کافی است تا محک به عنوان بیمارستانی که یک پنجم ظرفیت درمان بیماری سرطان کودکان را در خود جای داده و مؤسسه ای که متولی حمایت از قهرمانان کوچک و خانواده های شان است، اهمیتِ دانستن علائم سرطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن دیدنی 3 استان به دعوت «محک» رنگ طلایی گرفتند

اماکن دیدنی 3 استان به دعوت «محک» رنگ طلایی گرفتند