مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-03سياسي

اقدامات مسئولان و جلب سرمایه اجتماعی


اعتماد مردم و جلب سرمایه اجتماعی، وابسته به اقدامات خود مسئولین است، کلید این سرمایه یکی بودن حرف و عمل است، کلیدی که در دست مسئولین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سعید نادری اصل، پژوهشگر حوزه بازاریابی سیاسی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) در یادداشتی نوشت: زمان زیادی از روی کارآمدن دولت سیزدهم نمی گذرد.

به زعم برخی، دولت اکنون در ماه عسل خود قرار دارد.

شاید چنین برداشتی آسودگی و انفعالی را برای برخی دولتمداران به همراه آوَرَد، اما دولت انقلابی از لحظه آغاز باید پیشرو باشد.

در نخستین دیدار رهبر انقلاب با اعضای هییت دولت سیزدهم، توصیه هایی از جانب ایشان بیان شد.

در یکی از این توصیه ها رهبری به لزوم احیای اعتماد و امید مردم تأکید داشتند و فرمودند: مسئله ی احیای اعتماد مردم و امید مردم هم بسیار چیز مهمّی است؛ چون اعتماد مردم بزرگ ترین سرمایه دولت است.

مردم وقتی به شما اعتماد کردند و امید به شما داشتند، با شما راه می آیند و کمکتان می کنند؛ این بزرگ ترین سرمایه است برای دولت که بتواند اعتماد مردم را جلب کند که البتّه این متأسّفانه یک مقداری آسیب دیده و بایستی ترمیم کنید؛ این را و راهکارش هم این است که حرف و عمل مسئولین یکی باشد؛ وعده ای اگر به مردم دادید، طبق آن وعده اگر عمل کردید، مردم به شما اعتماد پیدا می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مسئولان و جلب سرمایه اجتماعی

اقدامات مسئولان و جلب سرمایه اجتماعی