مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-03ورزشي

شناسایی 510 استعداد فوتبالی زیر 16 سال در کشور


رییس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال گفت: در طرح استعدادیابی بازیکنان زیر 16 سال تاکنون 510 بازیکن به مرحله منطقه ای راه پیدا کرده اند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال گفت: در طرح استعدادیابی بازیکنان زیر 16 سال تاکنون 510 بازیکن به مرحله منطقه ای راه پیدا کرده اند.

میرشاد ماجدی امروز(یازدهم مهر) درحاشیه برپایی اردوی استعدادیابی بازیکنان زیر 16 سال منطقه هشت کشور به میزبانی کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به اجرای طرح استعدادیابی رده سنی نوجوانان فدراسیون، اظهارکرد: پس از روی کارآمدن فدراسیون جدید، کمیته جوانان فدراسیون برنامه ای را طراحی کرد تا طی آن بتوانیم تمام استعدادهای فوتبالی کشور را ببینیم و برای رده های تیم های ملی از بین آنها بهترین ها را انتخاب کنیم.

وی افزود: در این راستا برنامه استعدادیابی را با دو استراتژی انتخاب بازیکنان برای رده های ملی و نیز توسعه فوتبال در همه استان های کشور برنامه ریزی کردیم.

رییس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تا پیش از این اکثر استان ها و بویژه شهرستان های کوچک نمی توانستند بازیکنان خود را به تیم های ملی بفرستند و یا اینکه بازیکنان مستعدی داشتند که اصلا دیده نمی شدند، بنابراین به این نتیجه رسیدیم که با حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 510 استعداد فوتبالی زیر 16 سال در کشور

شناسایی 510 استعداد فوتبالی زیر 16 سال در کشور