مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-03اقتصادي

قول مساعد استاندار جدید در اولین بازدید از واحدهای صنعتی سمنان


استاندار جدید سمنان از تلاش برای فعال سازی واحدهای راکد و افزایش ظرفیت تولیدی واحدهای نیمه فعال به عنوان یکی از جدی ترین اولویت های این استان نام برد.

- ایسنا/سمنان استاندار جدید سمنان از تلاش برای فعال سازی واحدهای راکد و افزایش ظرفیت تولیدی واحدهای نیمه فعال به عنوان یکی از جدی ترین اولویت های این استان نام برد.

سیدمحمدرضا هاشمی در پایان بازدید از دو واحد صنعتی فروسیلیس و صنعتی سازان در شهرک صنعتی سمنان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در 19 شهرک صنعتی این استان بیش از 1300 واحد صنعتی وجود دارد .

وی با بیان اینکه برخی از این واحدها پایین تر از ظرفیت خود کار می کنند افزود: برخی از واحدها یا به دلیل فرسودگی ماشین آلات، تعطیل و یا به دلیل نبود نقدینگی به تملک بانک ها درآمدند که تلاش ما بر فعال سازی مجدد و افزایش تولید آنها خواهد بود.

استاندار سمنان با اشاره به بازدید از شهرک صنعتی سمنان در نخستین هفته کاری خود در سمنان ادامه داد: این بازدیدها در راستانی تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال و پشتیبانی و جهش تولید و همچنین با توجه به رویکرد انقلاب اسلامی در گام دوم و همچنین به دنبال سیاست های دولت رییسی به طور ویژه دنبال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد استاندار جدید در اولین بازدید از واحدهای صنعتی سمنان

قول مساعد استاندار جدید در اولین بازدید از واحدهای صنعتی سمنان