مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-03بين الملل

استاد دانشگاه انگلیسی به دلیل اظهارات ضدصهیونیستی اخراج شد


مسئولان دانشگاه «بریستول» انگلیس، یکی از اساتید جامعه شناسی خود را به بهانه مقابله با یهودستیزی به دلیل سخنرانی علیه اقدامات رژیم صهیونیستی اخراج کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المل خبرگزاری فارس دانشگاه بریستول انگلیس در اقدامی به بهانه مبارزه با یهودستیزی ، دیوید میلر یکی از اساتید جامعه شناسی دانشگاه را به دلیل اظهاراتی علیه رژیم صهیونیستی اخراج کرد.

بنا بر گزارش روزنامه انگلیسی گاردین ، دانشگاه بریستول در ماه مارس (سومین ماه میلادی) تحقیقاتی را در خصوص عملکرد دیوید میلر انجام داد و برخی از دانشجویان یهودی وی را متهم کردند که در سخنرانی و مقاله هایش مواضعی ضدیهودیت دارد.

مسئولان دانشگاه بریستول می گویند که گروهی از دانشجویان یهودی از سخنرانی ها و اظهارنظرات این استاد دانشگاه احساس ناامنی کرده اند و به همین منظور در راستای تحقیقاتی که درباره این استاد دانشگاه صورت گرفته است، تصمیم به اخراج وی گرفته شده است.

در نهایت آن طور که گاردین گزارش کرده است، مسئولان دانشگاه بریستول روز جمعه هفته گذشته با صدور بیانیه ای مدعی شد که به منظور محافظت از دانشجویان و جامعه دانشگاهی، به همکاری با این استاد جامعه شناسی پایان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد دانشگاه انگلیسی به دلیل اظهارات ضدصهیونیستی اخراج شد

استاد دانشگاه انگلیسی به دلیل اظهارات ضدصهیونیستی اخراج شد