مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-03سياسي

فرانشیز بستری مددجویان شهری کمیته امداد رایگان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین خدرویسی با اشاره به نامه نگاری رییس کمیته امداد با وزیر بهداشت وقت برای حذف فرانشیز خدمات بستری مددجویان شهری، - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: با پیگیری انجام شده توسط کمیته امداد، فرانشیز 10 درصدی خدمات بستری برای مددجویان شهری این نهاد رایگان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین خدرویسی با اشاره به نامه نگاری رییس کمیته امداد با وزیر بهداشت وقت برای حذف فرانشیز خدمات بستری مددجویان شهری، افزود: این موضوع در شورای عالی بیمه که کمیته امداد یکی از اعضای آن است تصویب شد و در تاریخ 31 مردادماه توسط معاون اول رییس جمهور به وزارت بهداشت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه پیش از این مددجویان شهری کمیته امداد 10 درصد هزینه های بستری در بیمارستان را پرداخت می کردند، ادامه داد: از این پس 95 درصد هزینه های درمان در بخش بستری توسط از سوی بیمه و 5 درصد از محل طرح تحول سلامت پرداخت می شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اشاره به مددجویان مشمول این ابلاغیه تاکید کرد: مددجویان شهری که به عنوان سایر اقشار بیمه سلامت شناخته شده و از مسیر نظام ارجاع به بیمارستان ها معرفی می شوند، می توانند از مزایای این ابلاغیه استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانشیز بستری مددجویان شهری کمیته امداد رایگان شد

فرانشیز بستری مددجویان شهری کمیته امداد رایگان شد