مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-03اقتصادي

واگذاری مدیریت بهره برداری 13 مجموعه تاریخی به بخش خصوصی


مدیریت بهره برداری 13 مجموعه تاریخی در هفت استان با میزان جذب سرمایه 683 میلیارد و 360 میلیون ریال به بخش خصوصی سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمبنی بر واگذاری امور به مردم با حفظ حقوق حاکمیتی، طی دو نوبت در روزنامه کثیرالانتشار ایران منتشر شد و سرمایه گذاران تقاضاهای خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

پس از ارزیابی درخواست های سرمایه گذاران در کمیته های فنی و اقتصادی صندوق توسعه و احیا، در نهایت کمیسیون مزایده با مدیریت بهره برداری 13 مجموعه توسط بخش خصوصی موافقت کرد.

این 13 مجموعه تاریخی و فرهنگی شامل حمام حاج شهباز خان با کاربری خانه خلاق و خانه رنده کش با کاربری فرهنگی اقامتی پذیرایی در استان کرمانشاه، عمارت مشیر دیوان با کاربری خانه خلاق در استان کردستان، خانه زعیم ابویی با کاربری خانه خلاق در استان سیستان و بلوچستان، خانه نجفی با کاربری خانه خلاق، عمارت حاج رییس با کاربری فرهنگی اقامتی پذیرایی و تجاری و مرکز تولید و عرضه صنایع دستی و بافندگی، عمارت هفته با کاربری فرهنگی اقامتی پذیرایی در استان بوشهر، خانه خادم باشی و خانه شریعت با کاربری فرهنگی اقامتی پذیرایی، خانه آصف با کاربری فرهنگی پذیرایی در استان اردبیل، هتل آپادانا با کاربری اقامتی پذیرایی و خانه کازرونیان با کاربری فرهنگی اقامتی پذیرایی در استان فارس و غار کتله خور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مدیریت بهره برداری 13 مجموعه تاریخی به بخش خصوصی

واگذاری مدیریت بهره برداری 13 مجموعه تاریخی به بخش خصوصی