مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:302021-10-03اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی پارک صخره ای_گردشگری دوخواهران نهاوند


پروژه پارک صخره ای_گردشگری دوخواهران نهاوند روز یک شنبه 10 مهر با حضور فرماندار، امام جمعه نهاوند، شورای شهر، شهردار و سایر مسئولین شهرستان کلنگ زنی شد.

- ایسنا/همدان پروژه پارک صخره ای_گردشگری دوخواهران نهاوند روز یک شنبه 10 مهر با حضور فرماندار، امام جمعه نهاوند، شورای شهر، شهردار و سایر مسئولین شهرستان کلنگ زنی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا این پروژه در منطقه دوخواهران شهر نهاوند در 22 هزار مترمربع احداث می شود که برآورد ریالی آن در حدود 50 میلیارد ریال است و مقرر شده با برنامه زمانی سه ساله و در دوفاز ساخته شود.

شهردار نهاوند در آیین کلنگ زنی این پروژه گفت: از آنجا که مکان اجرای این پروژه از اراضی ملی است بر اساس توافق های انجام شده، مقرر شده که مسکن و شهرسازی با تخصیص اعتبار در احداث این پارک با شهرداری مشارکت داشته باشد.

یوسفی نوید اظهار کرد: پلاک های مجاور پارک صخره ای را با همکاری اداره میراث فرهنگی بازسازی خواهیم کرد و با کمک مالک به ظرفیت گردشگری تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این پارک در دل بافت فرسوده قرار دارد و با هدف احیای بافت و ایجاد خدمات تفریحی_فرهنگی به اهالی این منطقه احداث می شود.

به گفته وی پارک صخره ای _گردشگری دوخواهران در 22هزار مترمربع با برآورد ریالی حدود 50 میلیارد ریال و با برنامه زمانی سه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی پارک صخره ای_گردشگری دوخواهران نهاوند

آغاز عملیات اجرایی پارک صخره ای_گردشگری دوخواهران نهاوند