مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-03اجتماعي

130 برنامه فرهنگی و هنری طی هفته کودک در گلستان برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان گفت: بیش از 130 برنامه فرهنگی ، هنری و ادبی در هفته ملی کودک در گلستان برگزار خواهد شد.

- ، محبوبه رجب نسب بعدازظهر یکشنبه در خصوص برنامه های هفته کودک در گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: برنامه های هفته ملی کودک از روز 16 مهر با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شده و تا روز 22 مهر ادامه می یابد.

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از برگزاری بیش از 130 برنامه فرهنگی ، هنری و ادبی طی این مدت در استان خبر داد و گفت: هفته ملی و روز جهانی کودک فرصت مغتنمی است تا توجه مسئولان نسبت به مسائل و نیازهای این قشر از جامعه معطوف شود.

وی با اشاره به شعار این هفته افزود: تکیه بر شادی، نشاط و بازی از جمله نکته های مهمی است که این رویداد بر آن تاکید دارد و با این نگاه است که برگزاری ویژه برنامه های متنوعی با اهداف این رویداد تعریف شده است.

رجب نسب بیان کرد: اجرای امداد فرهنگی با عنوان طرح هزاران لبخند در روستاهای مناطق کمترتوسعه یافته، برنامه نمایشنامه خوانی اعضای مراکز فرهنگی هنری، بازی های کودکانه مرکز علی آبادکتول، مسابقه ی بزرگ خاطره نویسی از ایام کودکی کانون کلاله، یک روز یک لبخند گرگان دو، زنده باد کودکی در مجتمع فرهنگی هنری گرگان، مسابقه عکاسی لبخندها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

130 برنامه فرهنگی و هنری طی هفته کودک در گلستان برگزار می شود

130 برنامه فرهنگی و هنری طی هفته کودک در گلستان برگزار می شود