مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-03اقتصادي

نیکوکاران باید در فرآیند تأمین مسکن، ازدواج و اشتغال فعالیت کنند


مدیرکل شبکه های مردمی کمیته امداد کشور گفت: نیکوکاران باید در فرآیند تأمین مسکن، ازدواج و اشتغال پایدار فعالیت کنند و این سازماندهی نباید تنها در راستا تهیه و توزیع بسته حمایتی باشد.

- ، حمزه علی کوهساری ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از رؤسا و اعضای هیأت عامل مراکز نیکوکاری استان مرکزی با بیان اینکه 8 هزار و 399 مرکز نیکوکاری در کشور فعال هستند، اظهار کرد: بر اساس راهبردهای برنامه ای، شمار مراکز نیکوکاری کشور تا سال 1402 به 20 هزار واحد افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: جهش در شمار مراکز نیکوکاری خواسته کمیته امداد امام خمینی (ره) نیست بلکه معتمدان محل با افزایش مراکز نیکوکاری در محله ها به کاهش فقر و افزایش تعداد خیران کمک می کنند.

مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور تصریح کرد: باید در هر محله یک مرکز نیکوکاری ایجاد شود و با استفاده از توان مردمی در این مراکز به شکل مستقیم کمک مردمی در اختیار افراد کم بضاعت قرار بگیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: نیکوکاران باید در تأمین فرآیند مسکن، ازدواج و اشتغال پایدار فعالیت کنند و این سازماندهی نباید تنها در راستا تهیه و توزیع بسته حمایتی و دستگیری موقتی معیشتی از نیازمندان خلاصه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکوکاران باید در فرآیند تأمین مسکن، ازدواج و اشتغال فعالیت کنند

نیکوکاران باید در فرآیند تأمین مسکن، ازدواج و اشتغال فعالیت کنند