مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-03سياسي

ممنوعیت 60 ساله ساخت و ساز در محل کاوش های معبد لائودیسه


در منطقه دوخواهران حدود 60 سال است که به دلیل کاوش ها برای پیدا کردن معبد لائودیسه، ساخت و ساز ممنوع شده به نماینده هم گفتیم که این مشکل را از سر راه این منطقه محروم و عقب مانده بردارند.

- ایسنا/همدان امام جمعه نهاوند گفت: در منطقه دوخواهران حدود 60 سال است که به دلیل کاوش ها برای پیدا کردن معبد لائودیسه، ساخت و ساز ممنوع شده به نماینده هم گفتیم که این مشکل را از سر راه این منطقه محروم و عقب مانده بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در آیین کلنگ زنی پارک صخره ای_گردشگری دوخواهران، اظهارکرد: ️تکلیف مسجد و بافت فرسوده دوخواهران را روشن کنید تا مردم این منطقه از بلاتکلیفی نجات پیدا کنند.

وی تصریح کرد: ️از مسئولین، فرماندار، شورای شهر و نماینده می خواهیم که این مطالبه ی مردم را که سال هاست مطرح می کنند را مورد توجه قرار دهند.

مغیثی افزود: ️موضوع دوم بحث مسجد دوخواهران است که در حال تعمیر است و دو سال است این شرایط ادامه دارد مسئولین و متولیان تکلیف این مسجد را روشن کنند اگر مقاوم و از نظر مهندسی مشکلی ندارد استفاده شود در غیر این صورت میراث فرهنگی رفع مشکل کند.

فرماندار نهاوند نیز در ادامه این مراسم بیان کرد: ️تاکنون حدود 70 درصد منطقه دوخواهران برای ساخت و ساز آزادسازی و کاوش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت 60 ساله ساخت و ساز در محل کاوش های معبد لائودیسه

ممنوعیت 60 ساله ساخت و ساز در محل کاوش های معبد لائودیسه