مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-03ورزشي

اعلام آمادگی سپیدرود برای شرکت در جام حذفی


مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با ارسال نامه ای به سازمان لیگ برای شرکت در جام حذفی فوتبال ایران اعلام آمادگی کرد و چهار بازیکن فصل پیش با حضور در دفتر باشگاه قراردادشان را تمدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از رشت، طبق نامه حیدربهاروند رییس سازمان لیگ، باشگاه های حاضر در مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت نیز در این راستا با ارسال نامه ای آمادگی باشگاه سپیدرود را برای شرکت در جام حذفی فصل جدید فوتبال ایران اعلام کرد.

  4 بازیکن جوان فصول گذشته باشگاه سپیدرود رشت قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند ماهان سروی، علی بیجاری، آرین نصیری نژاد و حسین احمدی که در فصل گذشته عضو تیم سپیدرود بودند با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود قرارداد خود را با سید مهدی آقازاده مدیرعامل سپیدرود تمدید کردند.

  تمامی این بازیکنان محصول آکادمی تیم های پایه باشگاه سپیدرود است که در رده جوانان و امید حضور داشتند و در لیگ دسته اول و دوم نیز در لیست بزرگسالان باشگاه نیز جای داشتند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پیش از این کردجهان، مهیار نوری، محمد لطفی، معین تقوی، امیرحسین صالحی، رضا عاشوری، هومن مسعودی، رضا کاسب، محمد مهدی محمدپور، سهیل ربیع زاده و سجاد شهداد قرارداد خود را با سپیدرود تمدید کرده بودند و پژمان ثباتی، آیدین مسعودی، رضا فخری، پوریا عزیزپور، امیر قلم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سپیدرود برای شرکت در جام حذفی

اعلام آمادگی سپیدرود برای شرکت در جام حذفی