مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-03اقتصادي

افزایش 2 برابری غرق شدگی در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از افزایش دو برابری غرق شدگی در سال 1400 در استان نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای سال 28 مورد غرق شدگی در استان رخ داد که در این حوادث 24 نفر جان خود را از دست دادند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از افزایش دو برابری غرق شدگی در سال 1400 در استان نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و گفت: از ابتدای سال 28 مورد غرق شدگی در استان رخ داد که در این حوادث 24 نفر جان خود را از دست دادند.

خسرو کیانی 11 مهرماه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در فروردین ماه سال 1400 حدود 1770 میلیارد تومان خسارت به محصولات کشاورزی در استان وارد شد، اظهار کرد: همچنین در تیرماه بر اثر جاری شدن سیل در مجموع 23 میلیارد تومان خسارت در شهرستان های اردل و خانمیرزا به بخش های زیربنایی، مسکونی و کشاورزی وارد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال آبی جاری با کاهش 40 درصدی بارش در استان مواجه بودیم، عنوان کرد: خشکسالی در مجموع 1282 میلیارد تومان خسارت در استان در پی داشت، این استان رتبه دوم در کاهش بارش ها را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری غرق شدگی در چهارمحال و بختیاری

افزایش 2 برابری غرق شدگی در چهارمحال و بختیاری