مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-03سياسي

وضعیت کارخانه آسفالت «کوهرنگ» تعیین تکلیف شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تجهیزات مدیریت بحران به دلیل استفاده در پروژه های عمرانی مستهلک شده اند، گفت: وضعیت کارخانه آسفالت «کوهرنگ» سریعتر تعیین تکلیف شود.

- ، اقبال عباسی صبح یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تا کنون از ظرفیت رودخانه زاینده رود و کارون در استان استفاده نشده است، اظهار کرد: شهرها و روستاهای این استان دچار تنش آبی شدیدی هستند.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی لازم برای ساماندهی حاشیه رودخانه زاینده رود در چهارمحال و بختیاری انجام نگرفته است، عنوان کرد: آمار غرق شدگی در شش ماه امسال بالا است که وزارت نیرو به منظور جلوگیری از این امر باید محصور کردن سدها را در دستور کار قرار دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیش بینی لازم در جهت نجات غریق توسط دستگاه های متولی انجام شود، ادامه داد: کمبود نیروی اورژانس در استان به دلیل شرایط جغرافیایی، صعب العبور بودن و پراکندگی جمعیت مشهود است.

وی با اشاره به گلایه مردم از عملکرد اداره کل راهداری چهارمحال و بختیاری در فصل بارش، تصریح کرد: پیش از شروع فصل سرما باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

ضرورت توزیع عادلانه ماشین آلات راهداری در شهرستان ها عباسی با بیان اینکه ماشین آلات راهداری باید عادلانه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کارخانه آسفالت «کوهرنگ» تعیین تکلیف شود

وضعیت کارخانه آسفالت «کوهرنگ» تعیین تکلیف شود