مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مهر 1400 ساعت 12:252021-10-03حوادث

تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز حادثه در فصول سرد اندیشیده شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به حادثه خیز بودن محورهای مواصلاتی استان در فصول سردسال گفت: باید قبل از سرد شدن هوا تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز حوادث جاده ای اندیشیده شود و عوامل راهداری در راهدارخانه ها مستقر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به ورود به فصول سرد سال برای جلوگیری از حوادث به خصوص در سطح جاده های استان، باید تدابیر لازم را اندیشید و اکیپ های راهداری و ادوات این اداره در محل های حادثه خیز مستقر شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به نارضایتی مردم از مجموعه راهداری استان در فصول سرد گفت: این استان دارای جاده ها و محورهای کوهستانی و برفگیر بوده و روستاهای صعب العبوربسیاری دارد و انتظار بیشتری از راهداری است لذا هر مشکلی که این مجموعه در تامین منابع انسانی و ماشین آلات دارد سریعا طی نامه ای به که متولی رودخانه ها و سدهای استان است تدابیر لازم از جمله محصور کردن اطراف سدها و رودخانه ها را اعمال کند تا شاهد اتفاقت ناگوار نشویم.

وی اظهار داشت: همواره دو رودخانه کارون و زاینده رود در طول سال بحران هایی از جمله سیل و غرق شدگی را برای استان داشته  اما نتواسته ایم از ظرفیت این رودخانه ها در حل مشکل آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز حادثه در فصول سرد اندیشیده شود

تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز حادثه در فصول سرد اندیشیده شود